sveinrn Startet 23.Mai.2010 Del på Facebook Startet 23.Mai.2010 Hei, jeg har et pussig problem med Tiki navigator pro 6.2 som jeg netopp har anskaffet. Jeg har koblet min bærbare pc (som kjører windows 7) opp mot en furuno gp-70 gps mottaker men programmet klarer ikke å finne denne, og heller ikke to andre gps sendere (furuno gp-50 og haicom HI-204III). Furuno gps'ene er tilkoblet pc'en via usb til serieportadapter. Det kan nevnes at dette fungerer fint for chart navigator light som finner samtlige av gps'ene. Håper noen der ute kan hjelpe meg med dette,på forhånd tusen takk for all hjelp m.v.h sveinrn Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 24.Mai.2010 Del på Facebook Svart 24.Mai.2010 (redigert) Har du lest her? http://www.tikinavigator.no/no/index.htm Jeg bruker GpsGate Hvis du ikke finner løsning på dine problemer her, eller har spørsmål angående TIKI, send en email til tikipost@tiki-navigator.com. Redigert 24.Mai.2010 av roger-jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
SuperGnisten Svart 24.Mai.2010 Del på Facebook Svart 24.Mai.2010 bruk GpsGate så ordner alt seg.. Sitér dette innlegget sol + øl + seiling -regn = en god sommer.. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.