håvar Svart 11.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2005 Dette var VELDIG interessant. Jeg har valgt QB basert på generelt positivt inntrykk. Fint om du kan spesifisere - enten her eller pr IM om du ikke vil offentliggjøre detaljer. <{POST_SNAPBACK}> Kan sende deg en IM i morra. lang historie.. Sitér dette innlegget Link to post
Victora III Svart 12.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2005 (redigert) Forøvrig må jeg si jeg sålangt er godt fornøyd med prisnivået til QB, og har ikke funnet noen som kan konkurere med dem på pris og vilkår. Har du sjekket Norwegian Brooker? Da jeg sjekket i høst hadde som policy å ligge 10 % lavere en QB. De er ellers ganske like når det gjelder vilkår og forsikrer i de samme selskapene. Redigert 12.Februar.2005 av Swande (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
KOB Svart 12.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2005 Har du sjekket Norwegian Brooker? Da jeg sjekket i høst hadde som policy å ligge 10 % lavere en QB. De er ellers ganske like når det gjelder vilkår og forsikrer i de samme selskapene. <{POST_SNAPBACK}> Sikkert ikke dumt å sjekke dem også. Jeg snakket imidlertid med en repr. for Norw Broker under Båter i Sjøen i sept, og det virket på ham som han ikke klarte å underby QB på forsikringen av min båt. Men noe reelt tilbud ble ikke innhentet. Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Victora III Svart 12.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2005 Kan sende deg en IM i morra. lang historie.. <{POST_SNAPBACK}> Som du ser, er det mange her som er forsikret i QB eller tilsvarende meglere. Det hadde vært veldig interessant å høre din historie. Har selvsagt forståelse om du ikke ønsker å offentliggjøre den også. Send i så fall en kopi av IM`en til meg også da! Sitér dette innlegget Link to post
KOB Svart 12.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2005 Kan sende deg en IM i morra. lang historie.. <{POST_SNAPBACK}> Tar gjerne imot en IM jeg også Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Krapyl Svart 14.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2005 Som et lite apropos; Noterer meg at Norske Sjø overhodet ikke dekker skader oppstått under regatta. Sterk disksøknad. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Astor Svart 14.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2005 Jeg skrev i august i fjor: Meld deg inn i KNBF (300 kr. året) Da kan du forsikre båten din til en meget gunstig penge i Norske Sjø. Gå inn på hjemmesiden til KNBF, der finner du en nøkkel som regner ut premien. Jeg betaler rundt 2.800 kroner for min Elvaro 30 til en forsikringspris på 375.000 kroner. I dag vil jeg si det motsatte: Kom deg ut av Norske Sjø og finn deg et seriøst selskap! Jeg har gode erafringer med Vesta. Og de skal jeg jammen meg tilbake til også. Etter å ha fulgt skadeoppgjøret til en kompis etter brannen i Nærsnes båthavn i høst og hvordan han er blitt behandlet. Et fryktelig eksempel på hvordan det IKKE skal gjøres. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.