Jump to content

Hvilke forsikringsselskaper skal jeg sjekke?


jat

Recommended Posts

Forøvrig må jeg si jeg sålangt er godt fornøyd med prisnivået til QB, og har ikke funnet noen som kan konkurere med dem på pris og vilkår.

Har du sjekket Norwegian Brooker? Da jeg sjekket i høst hadde som policy å ligge 10 % lavere en QB. De er ellers ganske like når det gjelder vilkår og forsikrer i de samme selskapene.

Redigert av Swande (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Har du sjekket Norwegian Brooker? Da jeg sjekket i høst hadde som policy å ligge 10 % lavere en QB. De er ellers ganske like når det gjelder vilkår og forsikrer i de samme selskapene.

<{POST_SNAPBACK}>

Sikkert ikke dumt å sjekke dem også. Jeg snakket imidlertid med en repr. for Norw Broker under Båter i Sjøen i sept, og det virket på ham som han ikke klarte å underby QB på forsikringen av min båt. Men noe reelt tilbud ble ikke innhentet.

Hilsen KOB, Nimbus Nova 35

Link to post
Share on other sites

Jeg skrev i august i fjor:

Meld deg inn i KNBF (300 kr. året) Da kan du forsikre båten din til en meget gunstig penge i Norske Sjø. Gå inn på hjemmesiden til KNBF, der finner du en nøkkel som regner ut premien.

Jeg betaler rundt 2.800 kroner for min Elvaro 30 til en forsikringspris på 375.000 kroner.

 

I dag vil jeg si det motsatte: Kom deg ut av Norske Sjø og finn deg et seriøst selskap!

Jeg har gode erafringer med Vesta. Og de skal jeg jammen meg tilbake til også.

Etter å ha fulgt skadeoppgjøret til en kompis etter brannen i Nærsnes båthavn i høst og hvordan han er blitt behandlet. Et fryktelig eksempel på hvordan det IKKE skal gjøres.


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...