Ficher Startet 28.Mai.2010 Link til dette innlegget Startet 28.Mai.2010 Flott plass ....... http://www.rennesoymarina.no/galleri.htm Sitér dette innlegget Link to post
Ficher Svart 28.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2010 Noen her som har kjøpt plass her ?? Sitér dette innlegget Link to post
GeirT Svart 29.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2010 Du syge sat.. for noen priser - 4m lysåpning koster jo 200' ! For meg er det 1/3 av hva båten koster. Til sammenligning koster samme størrelse i Farsund under 30' (inkl. vedlikehold). Geir Sitér dette innlegget Geir Link to post
Ficher Svart 30.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2010 Dette skriver de ....... Dette er priser til 20 % under markedspris*. * Markedspris referer til artikkel i Dine Penger / HegnarOnline - 12.6.08 og dette er prisene på ny havn rett i nærheten. http://www.aamoymaritime.no/priser.php Sitér dette innlegget Link to post
bjorngb Svart 30.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2010 Vi har kjøpt her - blir billigere pr mnd enn der vi leier nå (regnet med 6% rente). Plassen vi får er nummer 4 eller 5 på den midterste av de tre bryggene - mot båten som ligger der i dag Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 30.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2010 I Stavanger området har det vært et kraftig underskudd på tilgjengelige båtplasser inn til ganske nylig hvis en skal tolke det som har vært skrevet i de lokale aviser korrekt. Med det nye anlegget på plass vil nok det ta unna en del etterspørsel selv om prisene er i det øvre leiet. Sitér dette innlegget Link to post
bjorngb Svart 30.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2010 Jeg tror og prisene kommer til å synke - jeg kan ikke forestille meg noe annet. Men jeg vet at Garstad/Auste Åmøy kjøper tilbake plasser til 60k/m - så det ser ut til at de tror prisene vil øke. I sentrum har jeg hørt om priser opp mot 90k/m. Spørs hva som skjer når/om SMBF får bygge ut. Jeg tror det må kommunale plasser til for å senke prisene. Sitér dette innlegget Link to post
Ficher Svart 30.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2010 Hadde følt meg lurt om prisen på båtplass( feks Rennesøy Marina) hadde gått ned et halvt år etter jeg hadde kjøpt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.