oleost Startet 28.Mai.2010 Link til dette innlegget Startet 28.Mai.2010 Hei. Jeg er på jakt etter båtførerkurs som holdes på dagtid i uke dagene og ikke på kveldstid/helg. Håper å f.eks finne et kurs som går over 2-3 sammenhengende dager og at det er 8timer dag. Kurset bør holde sted i Bergen et sted, eller utover mot Sotra/Øygarden. Har prøvd å leitet litt, men finner bare ettermiddag/kvelds kurs og helge kurs. Hilsen Ole-Petter Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 29.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2010 Hvis du stiller med en passende gruppe deltagere så skal alltid vi klare å arrangere kurset Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
oleost Svart 3.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2010 Hei, hvor mange deltakere er nødvendig da? Hva vil prisen ligge på? Du fikk med deg at det var i Bergen Sant? Er det noen andre som veit om folk som arrangere kurs? Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 3.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2010 Hei, hvor mange deltakere er nødvendig da? Hva vil prisen ligge på? Du fikk med deg at det var i Bergen Sant? ..... Ja, jeg fikk med meg at det var i Bergen. Vi har nemlig en ypperlig instruktør i Bergen og han er for øyeblikket i posisjon til å kunne finne en ordning med å arrangere kurs på dagtid. Antall og pris henger nødvendigvis sammen. Satt på spissen kunne kurset arrangeres for en person og det ville blitt dyrt. Arrangeres det for 100 blir det veldig rimelig pro pers. Det henger også litt sammen med omkostninger i forbindelse med lokale. Uten å ha avklart med min instruktør vil jeg anta at det bør være minst 15 deltagere for å få en konkurransedyktig pris. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.