spilli Startet 29.Mai.2010 Link til dette innlegget Startet 29.Mai.2010 Hei. Har søkt på Volvo Penta, men finner ikke målsatte tegninger for denne motoren. Tenker da på total bredde/lengde/høyde. mål mellom labbene. eller rett og slett en total målskisse. Noen som har? Mvh. spilli Sitér dette innlegget Link to post
spilli Svart 30.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2010 Hei. Har søkt på Volvo Penta, men finner ikke målsatte tegninger for denne motoren. Mvh. spilli Hei! Dette må da være en motor som flere har? Får stille spørsmålet litt anderledes; "Er det noen som vet hvor man kan få tak i målsatte tegninger/brosjurer på denne motoren?" Mvh. spilli Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 30.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2010 Jeg bare tok et raskt søk på Google. Bommet litt på TAMD istedet for TMd. Men datablad med vitale mål for TAMD31a finner du ihvertfall her Det er vel ikek store forskjellen på målene. Motorfester osv er like. Sitér dette innlegget Link to post
spilli Svart 31.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2010 Det er vel ikek store forskjellen på målene. Motorfester osv er like. Takk skal du ha Geir Frode. Er ikke så inmari flink med data, men dette var akkurat hva jeg var på utkikk etter. Har nemmelig planer om å bytte min gamle MD21A mot en litt nyere TMD31A Derfor er målene viktig for å se om den går ned. Mvh. spilli Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 31.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2010 Mener å ha hørt at enten TMD30 eller TMD31 går rett i motorfestene til MD21, noen som kan bekrefte/avkrefte det? Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.