Jump to content

Baustige som passer til Scand Atlantic 32 m/bauspyd

myrisa

Recommended Posts

Jeg antar Scand Boats fortsatt selger den de selv bruker. Jeg kjøpte der til min Baltic før de gikk konk i forfjor. Litt dyr kanskje, men den passer iallfall. Den har en ulempe, og det er at den er brettet og ikke teleskop. Hvis båten står mot en holme, kan en hekksjø eller andre bølger få den til å slå nedi. Da ville teleskop vært tryggere. Der kan du både la være å trekke ut alle trinn hvis du ikke trenger dem, pluss at den kan gi etter ved behov. Men de teleskop, stigene jeg har sett virker kanskje litt mindre robust enn den jeg har.

Til info har jeg Scand sitt baugspyd og ingen ankervinsj der.

Redigert av arnearmoa (see edit history)

Mener at den jeg hadde på min Atlantic var lagd hos Rustfri Tynnplate industri, Wirgensveg 3, 3157 Barkåker

tlf. 33 37 66 33 fax 33 37 66 39

Hei roaldbj.

Det var den baugstigen jeg viste til i linken i mitt tidligere svar. Kjøpte du den direkte ifra dem, eller måtte du gå via forhandler? kan du huske hvor mye den kostet?

• 9 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...