GeirFrode Svart 27.August.2004 Link til dette innlegget Svart 27.August.2004 Jeg har brukt matolje/olivenolje til smøring av pakninger i pumpa i mange år. Har aldri hatt problemer med det. Det er som regel helt andre ting som ryker på dassen. Understell,-hendler og andre bevegelige deler tar kvelden før pakningene. Bortsett fra den pakningen på toppen av pumpa, + den ved den lille hendelen på siden for åpne/stenge for vann til spyling. Her må man være litt kreativ for å få pakningene til å tette, har jeg funnet ut. Leide en båt i det gamle Jugoslavia for mange år siden, det var der jeg fikk tipset om matolje i dassen. De brukte ikke noe annet der. Tyder på at de hadde prøvd litt av hvert, båter som går i utleie lever et tøft liv! Har stort sett ikke problemer med lukt fra tanken heller, så lenge jeg passer på å tømme regelmessig. Bruker kun sanitærvæske fra Hydro/Green Viking. Det er den eneste som funker bra i båten min. Sitér dette innlegget Link to post
saga Svart 27.August.2004 Link til dette innlegget Svart 27.August.2004 Gjør ikke en slurk tran samme nytten? mvh Kjelli, som snart begynner transesongen........ (med sitronsmak) En god porsjon Bacalao skulle nok få smurt opp toalettet tenker jeg. Sitér dette innlegget Link to post
kai Svart 27.August.2004 Link til dette innlegget Svart 27.August.2004 Hej Kai ! 279kr Hei Gunga din! Jeg tror Biltema har en annen variant. Har kikket på den selv, men den har 4 festeskruer istedenfor 3, som det er på min Tegningen du viste har også 3! Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 27.August.2004 Link til dette innlegget Svart 27.August.2004 Hei Gunga din! Jeg tror Biltema har en annen variant. Har kikket på den selv, men den har 4 festeskruer istedenfor 3, som det er på min Tegningen du viste har også 3! Hej Kai ! vi diskuterade detta före semestern og det var Haig tror jag som kjöpt denne o bare borrade ett ekstra hål mitt imellan som fikk det att fungera! fast det er klart, har dom en 3-håls variant, så er ju det det enklaste! (jag tenkte att detta er en bra grej o ha liggande i reserv, så att man slipper mekka med dette mitt under ferien!) Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
haig Svart 27.August.2004 Link til dette innlegget Svart 27.August.2004 Hej Kai ! vi diskuterade detta före semestern og det var Haig tror jag som kjöpt denne o bare borrade ett ekstra hål mitt imellan som fikk det att fungera! fast det er klart, har dom en 3-håls variant, så er ju det det enklaste! (jag tenkte att detta er en bra grej o ha liggande i reserv, så att man slipper mekka med dette mitt under ferien!) Stemmer det var meg og funker fortsatt. Biltema hadde kun denne varianten da jeg kjøpte. Haig Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.