Astor Startet 26.August.2004 Link til dette innlegget Startet 26.August.2004 Den gamle "pelsen" er nå fjernet fra taket i førerkabinen. Grufulle greier!! Har skrapt vekk gammelt lim og malt over med Bengalakk. Nå tar jeg turen til Sea i Bærum for å kjøpe skaitrekk med 5 mm skumplast på baksiden. Dette har jeg tenkt å lime fast i taket og sidene øverst. Hvitt eller gråhvitt? (Selve taket har kallesje som kan kneppes opp.) Rundt dette skaitrekket kommer teaklister som er pusset opp. Listene hadde jeg tenkt satt inn med teakolje. (Rederinnen mener ubehandlet teak er penest.) Har tatt ut de gamle lampene og vil sette inn et par nye, kanskje i messing. La meg legge til at vi nettopp har kjøpt denne skuta. Og nå begynner jobben. Høres dette greit ut? Slik så det ut: Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Amorosa Svart 26.August.2004 Link til dette innlegget Svart 26.August.2004 Uffff, unnskyld men jeg grøsser når jeg ser det. Akterkabin og stikkøye var trekt med denne teddybjørnpelsen i min båt. Heldigvis ferdig med den jobben, nå er det skaitrekk. Lykke til med jobben, det verste er nå gjort. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 26.August.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.August.2004 Var den lett å legge? Brukte du den med skumgummi bak? Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Amorosa Svart 26.August.2004 Link til dette innlegget Svart 26.August.2004 Hei. Den var grei å legge på rette og lett buede flater, men i akterkabinen min var det lite av det og måtte skjære mye og forme det til. Mye , men tilslutt så fikk jeg det til. Min skai var uten skum, men god og tykk. Denne fulgte med båten da jeg kjøpte den så jeg vet ikke hva den heter. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 27.August.2004 Link til dette innlegget Svart 27.August.2004 Har trukket om båten innvendig med den som har skum på baksiden. Er så misfornøyd at jobben skal gjøres igjen,og da med den uten skumgummi på baksiden. Aktercabinen står på vinterplan.Jeg gruer meg Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.