Jump to content

Årets kjempeferie er over, Trudelutt er vel fortøy

Lars H.

Recommended Posts

Hei og hå!

Og så var årets augustferie på svenskekysten over,- - - - - -  Tilbake senere med blant annet overaskende bilder fra Stora Kornön (kommer med mannge fine bilder derfra på hjemmesiden min så småningom) der skipshunden Japp traff nye og spennende venner!

- - - - - Og her er en prøve!

Bilde

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Tok du badekaret før baatplassen :nonod::smash: :smash:

Hei.

Yepp!!, det forlangte admiralinnen, jeg hadde visst nok forbrukt alt for få truser og sokker i løpet av ferien!!! (3 - 4, men det er da nok?)

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Hei Gunnar.

Passerte Herføl og Skjærhalden igår, ropte på deg men du var vel på jobb.

Lars H.

Var det før fire så var jeg på jobb, etter 4 så var jeg i båten og klargjorde for helgetur til Koster. Har en uvane??? eller.... ikke, at når jeg er i hjemmehavna så er ikke VHF på.

jada :Tok du badekaret før baatplassen    

Hei.

Yepp!!, det forlangte admiralinnen,....................[/size]

Lars H.

forlangte hun Champange oxo ?   vi har ju sett bilder förr på ditt badkar!  :sad:

By the Way, Welcome back !

S/Y Gunga Din

Velkommen tilbake! Ros til deg for oppdateringer underveis via SMS portalen. Artig med korte stemningsrapporter underveis. Ser ut som Japp har hatt en opplevelsesrik ferie også. Nå har du litt av jobb foran deg med å oppdatere deg på alt som har skjedd i forumet siden du sist var innom. Tør jeg tippe på lav effektivitet på jobben et par dager fremover :wink:? Hils fokkeslasken fra alle oss på baatplassen! :seeya:

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...