Lars H. Startet 26.August.2004 Link til dette innlegget Startet 26.August.2004 Hei og hå! Og så var årets augustferie på svenskekysten over,- - - - - - Tilbake senere med blant annet overaskende bilder fra Stora Kornön (kommer med mannge fine bilder derfra på hjemmesiden min så småningom) der skipshunden Japp traff nye og spennende venner! - - - - - Og her er en prøve! Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
jada Svart 26.August.2004 Link til dette innlegget Svart 26.August.2004 Tok du badekaret før baatplassen :smash: Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 26.August.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.August.2004 Tok du badekaret før baatplassen :smash: Hei. Yepp!!, det forlangte admiralinnen, jeg hadde visst nok forbrukt alt for få truser og sokker i løpet av ferien!!! (3 - 4, men det er da nok?) Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Amorosa Svart 26.August.2004 Link til dette innlegget Svart 26.August.2004 Hei og hå! Og så var årets augustferie på svenskekysten over Lars H. :crazy:og så er det bare torsdag idag, du har enda flere dager igjen Lars H. Ellers takk for praten underveis. Sitér dette innlegget Link to post
Amorosa Svart 26.August.2004 Link til dette innlegget Svart 26.August.2004 Hei. Yepp!!, det forlangte admiralinnen, jeg hadde visst nok forbrukt alt for få truser og sokker i løpet av ferien!!! (3 - 4, men det er da nok?) Lars H. og hva har du brukt de til da polering Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 26.August.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.August.2004 Hei Gunnar. Passerte Herføl og Skjærhalden igår, ropte på deg men du var vel på jobb. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Amorosa Svart 26.August.2004 Link til dette innlegget Svart 26.August.2004 Hei Gunnar. Passerte Herføl og Skjærhalden igår, ropte på deg men du var vel på jobb. Lars H. Var det før fire så var jeg på jobb, etter 4 så var jeg i båten og klargjorde for helgetur til Koster. Har en uvane??? eller.... ikke, at når jeg er i hjemmehavna så er ikke VHF på. Sitér dette innlegget Link to post
Amorosa Svart 26.August.2004 Link til dette innlegget Svart 26.August.2004 Når jeg så bildet så tenkte jeg med en gang på dette bildet. Mitt barnebarn Thea (Amorosa_beste) som til de grader forelsket seg i høna (vi forklarte at det var en geit) på en bondegård på Læsø. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 26.August.2004 Link til dette innlegget Svart 26.August.2004 jada :Tok du badekaret før baatplassen Hei. Yepp!!, det forlangte admiralinnen,....................[/size] Lars H. forlangte hun Champange oxo ? vi har ju sett bilder förr på ditt badkar! By the Way, Welcome back ! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Batdilla Svart 26.August.2004 Link til dette innlegget Svart 26.August.2004 Velkommen tilbake! Ros til deg for oppdateringer underveis via SMS portalen. Artig med korte stemningsrapporter underveis. Ser ut som Japp har hatt en opplevelsesrik ferie også. Nå har du litt av jobb foran deg med å oppdatere deg på alt som har skjedd i forumet siden du sist var innom. Tør jeg tippe på lav effektivitet på jobben et par dager fremover ? Hils fokkeslasken fra alle oss på baatplassen! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.