TomasK Startet 1.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 1.Juni.2010 Hei! Har en 99 modell Johnson 4HK påhenger hvor jeg skulle bytte bensinfilteret. Var litt i svima den dagen, demonterte filteret (som består av masse tynne "plater" osv) og nå husker jeg jo ikke hvordan ting skal monteres igjen... Er det noen som har en tegning/oversikt over hvordan ting skal monteres? Eller er det noen i Sandefjordsområdet som har lyst til å prøve å montere (og få det til å funke)? :) Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 1.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2010 Kan denne linken hjelpe deg, TomasK ? http://www.crowleymarine.com/johnson-evinrude/parts/4842.cfm Sitér dette innlegget Link to post
TomasK Svart 1.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2010 WOW! Der har du AKKURAT hva jeg ser etter! :) Gleder meg skikkelig til å komme hjem nå og montere sammen sakene. Tusen tusen tusen hjertlig takk! :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.