jokke_no Startet 1.Juni.2010 Del på Facebook Startet 1.Juni.2010 lurte på om noen kunne svare meg på hvordan jeg kan få mer svingradius på jolla etter at jeg har montert rattkonsoll? hjelper det å flytte festet til wiren noen vei? Sitér dette innlegget Link to post
FjordHT Svart 1.Juni.2010 Del på Facebook Svart 1.Juni.2010 ja, nermere motorn burde gå Sitér dette innlegget Link to post
Grimme Elling Svart 2.Juni.2010 Del på Facebook Svart 2.Juni.2010 Vil du ha større svingradius, må du svinge bare bittelitt, så får du en kjempestor kurve med stor radius. Er det derimot krappere sving og mindre sving radius du er ute etter, kan det vel hjelpe å feste styrekablen nærmere motoren, ja. Beklager, kunne ikke dy meg. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 2.Juni.2010 Del på Facebook Svart 2.Juni.2010 Sjekk at systemet er sentrert, altså at du får samme sving hver vei. Ofte er det skjevt montert, slik at svingradiusen blir stor den ene veien og tilsvarende mindre den andre. Dette kan rettes opp ved å forskyve røret på styrekabelen i festepunktet i båten. Et bilde av hvordan opplegget ditt ser ut hadde vært nyttig. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.