Jump to content

Presseninger, hvem selger gode og billige?

Kjelli

Recommended Posts

Er på utkikk etter gode og billige presseninger. Er der noen som har forslag på hvem som selger store presseninger, som er rimelige og av god kvalitet? Brukte en del billigpresseninger i fjor, men det blir engangsbruk. Må lage hus til båten i år også, men ønsker bedre kvalitet. Ønsker helst å se de først, så det er en fordel om der er noen i Stavanger-regionen som har.

mvh

Kjelli

http://www.biltema.no/index.asp

Hei Kjelli.

Kjøpte de størsre presseningene hos biltema for 4-5 år siden til 1499-, meget bra og lette og håndtere. Det er de billigste som jeg klarte og finne, samtidig at jeg slipper og kjøpe nytt hvert år. Kraftige maljer som tåler en del, har fått tak i en lastebil dekkslange som jeg klipper på tvers slik at jeg får strikker som avlaster presseningen ved mye vind.

Mvh Heira

30 fots johnsonkrysser,et vannbestandig møbel.Ja ja så er atter en sesong over og vi starter opp med planlegging av kommende sesong. Båt er båt og vær er vær

Nøkkeln til det hele er vell att billigt kan bli dyrt.

Er enig med Heira, att biltemas pressening er bra i forhold til prisen. Men hva du en gjør kjøp ikke disse kjempe billige presseningene, di ryker i løpet av en uke eller to. Når du legger presseninga på burde du uansett type av pressening "vaddere" di steder på båten der det er fare for større slitasje, så som skarpe hjørner.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...