Sturee Startet 2.Juni.2010 Del på Facebook Startet 2.Juni.2010 Hvor sitter denne plomberinga? vil få litt mer ut av den, uten å bruke penger på det. har lest noe om at det er en skrue, men vet ikke hvor den sitter. Sitér dette innlegget Link to post
meldaln Svart 3.Juni.2010 Del på Facebook Svart 3.Juni.2010 Du må skifte til 15 forgasser for å få max ytelse, men det er en skruv på svinghjulet som sperrer gassen, fjern den så får du mere turtall og mere ytelse :) Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 3.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juni.2010 bilde hvor denne sitter? svinghjulet, er det den snora henger på? har ikke peiling på motor. Sitér dette innlegget Link to post
Elektro Svart 3.Juni.2010 Del på Facebook Svart 3.Juni.2010 Skruen sitter ikke på svinghjulet, men på den hvite plastplaten som gassvaier er festet på, rett under svinghjulet. Du ser at denne skruen begrenser fullt gasspådrag. Du får ca 13 hk når denne skruen er fjernet. Har dessverre ikke bilder da motor (og båt) er solgt. Sitér dette innlegget Link to post
anhon Svart 3.Juni.2010 Del på Facebook Svart 3.Juni.2010 Hei dere, jeg har også en suzuki 9,9 ( 2006 mod.)der er plombering fjernet, er det måter å få ut flere HK av denne motoren på ? hva koster feks.ny forgasser ? Sitér dette innlegget Link to post
Skrotnisse Svart 4.Juni.2010 Del på Facebook Svart 4.Juni.2010 Jeg har nettopp sjekket priser på ny forgasser, vær ops på at prisene varierer enormt. Billigste jeg fant var rett over kr. 1000,- mens dyreste var ca. 2600,- Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.