Tobii Startet 2.Juni.2010 Del på Facebook Startet 2.Juni.2010 hei tenkte å kjøpe meg en if til sommern, har seilt litt før, men tenkte jeg og en kompis skulle ta en tur i sommer. litt usikker på hva slags ting og tang jeg må ha med, alt fra bestikk til tauverk og kart, gps osv noen som kan lage ei liste, budsjett er det ikke no problem med! håper på brukelig hjelp vennlig hilsen tobias:) Sitér dette innlegget Link to post
Tobii Svart 2.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juni.2010 jeg har skrevet disse fra før av Fortøyningstau Fendere Fyrstikker Nødbluss Redningsvest Jolle Slepetau Mat/alt som hører til Ekstra batterier Kart,gps, og sånn håndholdt gps kikkert Fiskestenger klær kokeapparat og stormkjøkken vaskeklut, skrubb, oppvaskklut kaffetrakter er det no mer jeg trenger da? av utstyr som er veldig nødvendig eller kjekt å ha osv? Sitér dette innlegget Link to post
Cerveza Svart 2.Juni.2010 Del på Facebook Svart 2.Juni.2010 12V mobillader. Anker.. Ragnar Kvam Jr's bøker om hans jordomseiling(er). Sovepose. Toalettpapir, noe dritt å glemme det. Kjekt med en soldusj synes jeg. Drikkevann, kjøpte noen kurante dunker med tappekran på Clas Ohlson for et par år siden. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.