Sydenfri Startet 2.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 2.Juni.2010 (redigert) I dag tok jeg siste eksamen i D5L (muntlig, instrumentlære) på Oslo Kystskipperskole. Startet 5. september og har hatt en skolekveld i uken helt frem til nå. Kurset gikk på Økern i Oslo med undervisning hver mandag fra 17:30 til 20:45. Jeg har lest 1-2 timer i uken mellom hver skoletime og fått 5 5'ere og en 6'er Meget fornøyd med kurset og sjokkert over hvor mye jeg ikke kunne. Jeg trodde jeg ikke hadde noe å lære etter å ha vært opptatt av båter og sjøliv i snart 40 år... Jeg har ingen planer om å kjøpe båt på over 15 meter, men det betyr ingenting i denne sammenhengen. Den eneste planen jeg har er å bytte ut snekka med en seilbåt på ca 40 fot i løpet av et par år. Kommer helt sikkert til å ta D5LA (worldwide)rett og slett for de det er interessant. Et slik kurs anbefales til alle som har lurt litt på om det er verdt tiden og drøyt 10 000.- kroner, jeg er ikke i tvil Redigert 2.Juni.2010 av Sydenfri (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 2.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2010 Gratulerer så meget med vel gjennomført kurs og et utmerket resultat Det du skriver om dine erfaringer og dine videre anbefalinger stemmer på en prikk med det som jeg hører omigjen og omigjen fra mine kursdeltagere Kos deg på sjøen - og jeg er overbevist om at det blir enda kjekkere å ferdes i båt etter at du nå har fått "en dypere innsikt" i mangt og meget Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.