Jump to content

D5L - ferdig i dag!

Sydenfri

Recommended Posts

I dag tok jeg siste eksamen i D5L (muntlig, instrumentlære) på Oslo Kystskipperskole. Startet 5. september og har hatt en skolekveld i uken helt frem til nå. Kurset gikk på Økern i Oslo med undervisning hver mandag fra 17:30 til 20:45. Jeg har lest 1-2 timer i uken mellom hver skoletime og fått 5 5'ere og en 6'er :smiley:

Meget fornøyd med kurset og sjokkert over hvor mye jeg ikke kunne. Jeg trodde jeg ikke hadde noe å lære etter å ha vært opptatt av båter og sjøliv i snart 40 år... Jeg har ingen planer om å kjøpe båt på over 15 meter, men det betyr ingenting i denne sammenhengen. Den eneste planen jeg har er å bytte ut snekka med en seilbåt på ca 40 fot i løpet av et par år. Kommer helt sikkert til å ta D5LA (worldwide)rett og slett for de det er interessant. Et slik kurs anbefales til alle som har lurt litt på om det er verdt tiden og drøyt

10 000.- kroner, jeg er ikke i tvil :flag:

Redigert av Sydenfri (see edit history)

Gratulerer så meget med vel gjennomført kurs og et utmerket resultat :flag::flag::flag:

Det du skriver om dine erfaringer og dine videre anbefalinger stemmer på en prikk med det som jeg hører omigjen og omigjen fra mine kursdeltagere :smiley::smiley:

Kos deg på sjøen - og jeg er overbevist om at det blir enda kjekkere å ferdes i båt etter at du nå har fått "en dypere innsikt" i mangt og meget :sailing::sailing:

Med vennlig hilsen POSEIDON

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...