laff Startet 3.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 3.Juni.2010 Har bestillt meg en Simrad NX40 kartplotter fra UK, (Cactusnav.com), kom på ca 9500kr inkl moms, tror det kan være en grei pris. Er det noen andre her som har erfaringer med denne plotteren? Jeg har en Garmin bronsesvinger i båten ,kan den brukes? Sitér dette innlegget Link to post
Nidelv båt Svart 3.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2010 Er ganske sikker på at denne ikke passer på pluggen bak, derimot tror jeg northstar bruker samme svingeren som simrad. Sitér dette innlegget Link to post
Medusa Svart 3.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2010 Jeg har en NX45 og er meget godt fornøyd med den. Du må nok sitte med manualen i hånden en stund for å bli fortrolig med knappene, men den fungerer utmerket og skjermen er lett å se på fra alle vinkler, og er utrolig god i sollys... Sitér dette innlegget Link to post
Moyja Svart 17.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2010 Hei, jeg har kjøpt en Simrad nx40 (Navmann/Northstar M84). Fargene som viser dybdene synes jeg er feil, lyseblå for størst dyp og mørkblå for grunt vann. Dette synes jeg er omvent av fornuften, er det noen måte og forandre dette. Jeg kan ikke finne noe i manualen om dette. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.