Allan E Startet 4.Juni.2010 Del på Facebook Startet 4.Juni.2010 Jeg har kjøpt nye batterier til båten men jeg ønsker å teste mine sønnak nautilus batterier som bare er en 3-4 år gamle. Hvordan kan jeg gjøre det på en relativ sikker måte? Syrevekten gir vel en god indikasjon. Batteriene står nå i garasjen. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 4.Juni.2010 Del på Facebook Svart 4.Juni.2010 Syrevekten kan gi en OK indikasjon - men forteller egentlig ikke hvordan batteriene er under belastning. Til det trenger du en belastningstester. Jeg har en fra Biltema jeg har hatt stor glede av http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Biltilbehor/Bilelektrisk/Batteriverktoy-og-tilbehor/Batteritester-612-V1/ Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 4.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Juni.2010 Er det noen her i Grenlands-fjorden som har et slikt å låne bort litt? Sitér dette innlegget Link to post
Nils Svart 4.Juni.2010 Del på Facebook Svart 4.Juni.2010 Har du prøvd sønnak-leverandøren? Eg tar alltid med med dårlege batteri til den lokale leverandøren her og får dei testa der, og det endar nesten alltid med at den diagnosen eg sjølv hadde stilt stemmer, og eg går heim igjen med nytt batteri... Sitér dette innlegget Link to post
Heram Svart 4.Juni.2010 Del på Facebook Svart 4.Juni.2010 Batteri olsen fikser det på notime vel hehe det er jo ikke lange svippen for deg Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.