kkjelby Startet 4.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 4.Juni.2010 Hvilken av disse to er bedre i sjøen? Er en familie på 5 som lurer på en god og trygg daycruiser. Hva synes dere er best valg? Sitér dette innlegget Link to post
KARILLA Svart 4.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2010 Hadde tidlegere en Askeladden Beetle. Var en kjempe flottbåt som vi koste oss mye med. Ingen problemer å overnatte 3 stykker(voksne)en natt eller 2, hadde tilstrekkelig utstyr ombord for å lage mat og holde hygienen på et bra nivå selv om en var borte noen dager. Beetlen opplevdes som en god båt i sjøen, selv om det ble litt ruskete i været. Ville om mulig fått tak i en av de nyere modellene fra 2007 tror jeg. Da var skroget endret litt noe som bidro til at den ble litt lettere å få i plan også var det blitt smartere løsninger mht til stoler og bord. Lykke til med kjøp av båt. Ha en vakker sommer Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
ibizafan Svart 4.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2010 ibiza 21 Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
altmuligbåt Svart 4.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2010 Ibiza 21 er lik under vann som ibiza 20. Har sakt det mange ganger før her inne, de båtene burde aldrig vert produsert!! Ibiza har sikkelig bra båter bortsett fra 20 og 21!!!!! og jeg fatter ikke hvordan de tør og ødelegge navnet med de 2 båtene!! Eneste grunden til at jeg skriver slik er at jeg ikke vil at flere går i samme felle og kjøper den (jeg hadde min i 3 mnd før jeg var lei av og få juling ver gang jeg så en bølge) Har du rå kjøper du deg en Ibiza 22, de går sikkelig bra i sjøen!!!!!! Kjener ikke til Beetle. Sitér dette innlegget Glerder meg til sommeren!!!!!!!!! da skal det BÅTES:o) Link to post
Bitteliten Svart 4.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2010 (redigert) Var det ikke en tilsvarende tråd for et par uker siden - der Ibiza 21 ble vurdert mot Yamarin 64? Jeg hadde hoppet over både Ibiza og Askeladden og valgt Yamarinen. Med mindre du har aversjon mot stillegående, raske og rimelige i drift påhengsmotorer da. Beetle har jeg kjørt og var ombord og hjalp en kar med en slik en for et par uker siden. Jeg er ikke 100% overbevist over kvaliteten på de tekniske installasjonenen der. Redigert 4.Juni.2010 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Nightlife Svart 4.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2010 Beetlen lider litt av Askeladden-syken. Siden denne er noe man oppdager etter å ha jobbet med båt litt så kan jeg forklare. Alt under 525 (unntatt chaser) er fine båter. Alt over (unntatt 605/615*) er også fine båter, men de har en haug med småfeil. Den er dog veldig god å kjøre, og motorrommet er helt supert. *Disse har etter min erfaring ikke så mange småfeil, men derimot kjenner du hver minste bølge. Ellers er de fine. Jeg har ikke vært så mye borti Yamarin, men de jeg har prøvd har jeg likt veldig godt. (noen små og en 64 iallefall). Jeg liker også Ibiza 20, gode sjøegenskaper. Men som familiebåt ville jeg sagt nei. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.