Midget Startet 4.Juni.2010 Del på Facebook Startet 4.Juni.2010 Noen som vet hvem som er importør for Sea Ray her til lands?? Har søkt litt på nettet, men har ikke funnet det ut enda! Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 4.Juni.2010 Del på Facebook Svart 4.Juni.2010 (redigert) http://www.bathuset.no/?pageID=6&ItemID=0 "Båthuset AS har siden 1996 vært offisiell importør av Sea Ray og vi har gjennom de siste 11 årene spesialisert oss og bygget kompetanse på Sea Ray`s modellprogram fra 17 til 38 fot. " Redigert 4.Juni.2010 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 4.Juni.2010 Del på Facebook Svart 4.Juni.2010 Kontaktet Båthuset et par ganger for 2 årsiden for å bestille deler til min forrige båt, en Sea Ray Sundancer 240. Der skjedde det lite gitt, etter flere purringer ga jeg opp og bestilte delene fra Siddis / Maritim. Kan selvsagt bare være meg som var ueheldig med kundebehandlingen. Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
sun fun Svart 5.Juni.2010 Del på Facebook Svart 5.Juni.2010 (redigert) Det er nok ikke bare deg som har dårlige erfaringer der ,jeg prøvde også og få tak i noen deler med samme resultat, sendte mange mailer fikk ikke svar engang for dem finnes det tydeligvis ikke noe etter marked. Jeg kontaktet den Svenske importøren (reservdelar@searay.se) Snakk med Niklas han ordner opp og yter en kjemmpe service Redigert 5.Juni.2010 av sun fun (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Jan E. Svart 6.Juli.2010 Del på Facebook Svart 6.Juli.2010 Husvikholmen er forhandleren på østlandet. Sitér dette innlegget Jara Wynja Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.