Tobii Startet 4.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 4.Juni.2010 Hvor kan jeg få kjøpt kartbøkene for norge og sverige fra norsk maritimt forlag? også lurer jeg på om noen veit noe om hvordan jeg skal få plassert en vhf og registrert den i båten? finnes det montører som gjør dette eller? Håper på svar fort hilsen tobias:) Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 4.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2010 Kan det være Nautisk Forlag du tenker på? : http://nautisk.no/Nettbutikk/Sjoekart Sitér dette innlegget Link to post
Tobii Svart 4.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2010 jeg veit ikke ;) ny i "faget" men onkeln min som har seila i 30 år anbefalte kartboka vi bruker som kom fra norsk maritimt forlag, de har forøvrig noen nettsider, havna.com osv. men takk for hjelpen :) er det noen der ute som vet no om vhf kurs, må man ta det eller kan man bare få vhf uansett? Sitér dette innlegget Link to post
Frivakt Svart 4.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2010 Det er fullt milig å ta VHF-sertifikat som privatist. Har nettopp gjort det selv: Info om privatisteksamen Jeg brukte denne boka: VHF-boka Sitér dette innlegget Link to post
Tobii Svart 5.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2010 ja, men må jeg ta vhf eksamen i år? for jeg veit ikke om jeg rekker. Takker for tips :) jeg skal se etter den vhf'n du snakka om! Sitér dette innlegget Link to post
kjetil72 Svart 6.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2010 jeg spør her i stedet for å starte nytt emne er det noe register man står i når man har tatt VHF seterfikat? Tok seterfikatet i 1992, men har mistet beviset... Sitér dette innlegget Link to post
Frivakt Svart 6.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2010 Tror nok du finner svaret her: Telenor Maritim Radio Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.