Monsen Startet 5.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 5.Juni.2010 (redigert) Skulle hente båt i oslo å kjøre hjem til stavanger. ble opplyst at kartplotteren var en Garmin 4008 og kartet som var i sluttet ved Kristiansand. Kjøpte derfor ett nytt kart som jeg tok med til Oslo. type Bluchart G2 Vision Large. skulle dekke hele ruten. Men da jeg skulle laste inn den nye brikken stod bare plotteren og lastet kart og lastet kart.Måtte gi opp da kartet alldri kom frem. Plotteren tok ikke kart brikka. Kom hjem med båten helskinnet(hadde papirkart.) Er det noen som har hatt et liknende problem noen gang? Tips tas imot med takk. Redigert 5.Juni.2010 av Monsen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bjørnar A Svart 5.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2010 Hei, har ikke opplevd samme sak. Men når jeg nå fikk nytt kart til min 4012, pga. feil på kart i fjor fikk jeg beskjed om å oppdatere software'en til plotteren før nytt kart ble satt inn. Vet ikke om dette er noe problem hos deg, men jeg ville nok ha prøvd å legge inn ny software før jeg gjorde noe annet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.