Guest Kaptein Fredrik Startet 5.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 5.Juni.2010 Skal invistere i ett ekkolodd. Fant ett på Jula til 3500. Det har gps med bakgrunds kart eller noe i den dur. Er det noen med erfaringer? Mvh Fredrik Sitér dette innlegget Link to post
Brodern Svart 5.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2010 Er det ekkoloddet fra Eagle ? Cuda ? Jula er ikke så billige på de. Sjekk ut Marineshop.no. Tror de ligger lavere i pris. Jeg betalte 550 for et lodd som Jula tok 1200 for. (Marineshop hadde tilbud da) Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 6.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2010 Det er en Eagle Cuda 350IS. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 6.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2010 Er eagle ett bra merke? Tåler det mengder av vann og juling ute på sjøen? Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 6.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2010 Meir enn bra nok desse smålodda ja. Men du kan like godt kjøpe et 1000 kroners lodd for det kartet der er ikkje brukendes til noe. Kan likegodt ha med en globus einaste det evt kan brukes til er som fartsmåler / kompass / utsetting av wpt. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 6.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2010 Så at maritim selger de billig. De selger ågså fart og temp giver. Kan jeg ha fart og svinger på samme enhet(to innganger på enheten)? Mvh Fredrik Sitér dette innlegget Link to post
GunR Svart 6.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2010 Fart og temp ligger da i ekkoloddgiveren(svingeren), og i samme kabel/tilkopling. Gjør iallfall det på min Raymarine, og det gamle Eagle loddet hadde temp, i svingeren Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.