oddgynterolsen Startet 6.Juni.2010 Del på Facebook Startet 6.Juni.2010 (redigert) Har kjøpt meg et prosjekt der jeg ikke klarer å finne ut hvilken båt type det er snakk om. Har funnet to tilsvarende/like båter på nettet men de visste heller ikke om hvilken type båt de solgte så derfor denne forespørselen blandt dere kunnskapsrike båtfolk der ute. Jeg har hittil funnet ut at det ikke ligner på noen av de årgangene av askeladden, Herwa eller Theri, Ei heller comet eller fjordling som jeg har sett på. Bilde av båten slik den var når jeg kjøpte den...mye deilig jobb! Så om noe har et tips så er jeg utrolig takknemlig. Legger ved noen bilder av en ferdig opp-pusset båt som jeg fant på nettet. Et bilde av en tilsvarende båt (leg merke til den karakterisktiske buen på baugen som gjør at den ikke ligner på andre båter samt formen på vinduene) Innredningen er også spesiell... Redigert 6.Juni.2010 av oddgynterolsen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 6.Juni.2010 Del på Facebook Svart 6.Juni.2010 min første innskytelse er Nidelv 15. Har du målt lengden på den? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
oddgynterolsen Svart 22.Juli.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Juli.2010 Da har jeg funnet ut at dette er en 17 fots skaar-terne i plast bygget av tune båtbyggeri på 70 tallet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.