Jump to content

Må antipest mattslipes før toppstrøk?

klang

Recommended Posts

Følg oppskriften! Overmaling eller oversparkling av forskjellige stoffer før produktet er utherdet vil føre til gasser som stenges inne. Dette vil vise seg i form av feks små blærer seinere. Uthedet produkt skal slipes som silje3 seier. Men forsiktig med filla. Bruk heller pussepapir til å tørke med, sånn fra stooore papirruller. De fleste filler kan inneholde rester av tøymykner. Det er i så fall skikkelig slipp-middel.... :smiley:

Yanmar 6LYA-STP 340hk

Ser ut som det bare er å male på før den er utherdet,mail fra jotun :yesnod:

Hei og takk for mail. For og få det beste resultatet med henblikk på heft så la Antipesten herdeut i 24 timer. Vet at det står kortere tid,men det ideelle er ett døgn.Antipesten er jo ikke utherdet før ennå noen dager.Lykke til. Med vennlig hilsen,Ole-Fredrik _____________________On 07.06.2010, .. wrote thisrequest: Hei,jeg holder på å fikse opp båten min. Skal rullemale den med topgloss ogharbegynt med å påføre antipest som grunning.Det jeg lurer på er om antipesten må utherde før jeg kan påføretopgloss,ellerom jeg skal følge "tabellen" for overmaling på antipesten?Mvh. ....

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...