esc_cos Startet 6.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 6.Juni.2010 har en selco 19. men usikker på vekt. eneste jeg vet er at den er jævlig tung. skal det ikke stå noen merker på båten hvor dette skal stå? tror det er tidlig 70 modell. så er vel glassfiber. er ikke innbordsmotor. leide en båthenger på statoil i fjor. og mener den hadde nyttelast på ca 750kr. men den hengeren ble tett ved ødelagt etter jeg brukte den. så da må den vel være tynger takker Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 6.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2010 Selco 19 vel når den var ny så veide den nok meget mindre enn hva den tydeligvis gjør nå så dette blir bare en rein gjettekonkurranse... Sitér dette innlegget Link to post
esc_cos Svart 6.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2010 hvor mye veide den som ny da? Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 6.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2010 Har aldri hørt om Selco 19 men en båt å den størrelsen sku være en 6-700 kg uten motor kan eg tenke meg. Du får slenge inn et bidle Sitér dette innlegget Link to post
Snekker'n Svart 6.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2010 Har du en vekt-stasjon i rimelig nærhet? I så fall: Lei en stor nok (svær) båthenger. Kjør bil og tom henger oppå og les av vekten. Sveiv båten oppå henger og gjenta veiingen. Når du skal kjøpe tilhenger så kjøp en som tåler en del mer vekt enn du har behov for. Reserver er alltid kjekt å ha. Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.