luka Startet 6.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 6.Juni.2010 Er det nokon som veit kven ein kan få til å laga dekor, altså klistremerke, til skuteside og hyttetak for seglbåt? Sitér dette innlegget Link to post
Jan E. Svart 7.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2010 (redigert) Profila er et alternativ. Trykk Bestille dekor øverst, under de 2 linkene der er det en del muligheter. Redigert 7.Juni.2010 av Jan E. (see edit history) Sitér dette innlegget Jara Wynja Link to post
aileenll Svart 7.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2010 fikk mine fra promarc Er godt fornøyd Sitér dette innlegget Aileen ll Link to post
strawberry Svart 7.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2010 Hola! Sjekk ut: salg@dekorshop.no De leverer det jeg trenger! Mvh. Strawberry Sitér dette innlegget Samme hvor jeg er, bare jeg er i båten! Link to post
luka Svart 8.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2010 Eg er på jakt etter dekor- klistremerke til båten, det vil sei i dette tilfellet til Beneteau First 28. Er det andre enn forhandlarar som kan skaffa det? Sitér dette innlegget Link to post
Gurba Svart 8.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2010 Om du vet åssen det skal se ut så lager www.flexidekor.no det billig Sitér dette innlegget Link to post
Gurba Svart 8.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2010 www.flexidekor.no Sitér dette innlegget Link to post
DekorShop.no Svart 9.September.2010 Link til dette innlegget Svart 9.September.2010 Hei, Ser vi (Dekorshop) er nevnt tidligere i denne tråden. På nettsiden ligger det et verktøy der du kan velge blant mange forskjellige farger og skrifttyper, og designe dine egne merker. Bare gi beskjed på mail/tlf/im her dersom dere har spørsmål! Sitér dette innlegget www.DekorShop.no - Klistremerker til bil & båt. Rabatt til medlemmer på baatplassen.no! Link to post
Polarn Svart 9.September.2010 Link til dette innlegget Svart 9.September.2010 Hei DekorShop.no, greier dere å lage slike dekaler som denne Polar 770`n her har? Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
DekorShop.no Svart 9.September.2010 Link til dette innlegget Svart 9.September.2010 Sender deg privat melding. Sitér dette innlegget www.DekorShop.no - Klistremerker til bil & båt. Rabatt til medlemmer på baatplassen.no! Link to post
mons Svart 9.September.2010 Link til dette innlegget Svart 9.September.2010 (redigert) Proskilt på Mjåvann ved Kristiansand lager slikt hvis du eller de vet hvordan det skal se ut. Redigert 9.September.2010 av mons (see edit history) Sitér dette innlegget Mons Link to post
TNS Svart 9.September.2010 Link til dette innlegget Svart 9.September.2010 Sjekk også http://www.alldekor.no/ De er flinke folk. Tegner og lager dekor. Sitér dette innlegget Link to post
Fanafjord Svart 9.September.2010 Link til dette innlegget Svart 9.September.2010 Sjekk ut gule sider. Små lokale reklamebyrå er ofte helt grei i pris. www.eriksenreklame.nohar levert til min båt (og båten til en god venn). Helt supert. Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
brass Svart 9.September.2010 Link til dette innlegget Svart 9.September.2010 hva er prisen for dekor merke ca 1m langt og ca 30cm høyt f.eks NORD WEST 740 Sitér dette innlegget Link to post
DekorShop.no Svart 9.September.2010 Link til dette innlegget Svart 9.September.2010 brass: Har sendt IM. Sitér dette innlegget www.DekorShop.no - Klistremerker til bil & båt. Rabatt til medlemmer på baatplassen.no! Link to post
brass Svart 11.September.2010 Link til dette innlegget Svart 11.September.2010 Hei dekorshop Finner ikke din IM Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 11.September.2010 Link til dette innlegget Svart 11.September.2010 Hei Dekorshop, den båten det er bilde av er ikke min men en med et sånt klistremerke jeg kunne tenkte meg. Eller alternativ et med litt mere up to date merke. Klistre merke burde være på rundt 30X40cm og er det tilsvarende som det står Polar 770 på. Hva er prisene og hva er det mulig å få laget? Legg gjerne ut noen bilder her på BP sammen med priser. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
DekorShop.no Svart 13.September.2010 Link til dette innlegget Svart 13.September.2010 Brass: Hadde sendt e-post, IM er sendt nå. Dersom dere går inn på www.dekorshop.no kan dere fylle inn teksten dere ønsker. Ved å velge skrifttype vil dere få en forhåndsvisning av denne, samt få oppgitt høyden på bokstavene. Dere kan også trykke på "Vis skrifttyper" for å få forhåndsvisning av alle skrifttyper på en gang. Link til oversikt finner dere også her: http://www.dekorshop.no/vis_fonter.php?text=baatplassen.no, og som vedlegg. Prisen blir bestemt ut fra lengde på merket og antall linjer. Det minste merket i nettbutikken (30 cm lengde) koster kr. 149,- +mva. Størrelsene dere kan velge er 30, 50, 80, 100, 125, 150, 180 og 200cm lengder. Om dere ønsker tilbud på andre størrelser, er det bare å ta kontakt på im / mail / telefon. Bare gi beskjed dersom dere ønsker å få merkene levert med andre skrifttyper. I nettbutikken kommer totalprisen frem straks lengde er valgt, og teksten er fylt inn. Husk: Dere får 15% på alle prisene i nettbutikken. Ta kontakt før bestilling, så får dere rabattkode tilsendt. http://www.dekorshop.no/skrifttyper.pdf Sitér dette innlegget www.DekorShop.no - Klistremerker til bil & båt. Rabatt til medlemmer på baatplassen.no! Link to post
Tom Rør Svart 13.September.2010 Link til dette innlegget Svart 13.September.2010 Går det an å lage dekor med bokstaver som Dere ikke har på lista? Litt sånn fantasiaktig? Tom Sitér dette innlegget Link to post
DekorShop.no Svart 13.September.2010 Link til dette innlegget Svart 13.September.2010 Hei Tom! Javisst, det går ann. Du kan enten sende fontnavnet på e-post / im, eller så kan du sende ferdig design i jpg / eps / pdf-format på e-post. -Torbjørn Sitér dette innlegget www.DekorShop.no - Klistremerker til bil & båt. Rabatt til medlemmer på baatplassen.no! Link to post
Tom Rør Svart 13.September.2010 Link til dette innlegget Svart 13.September.2010 Takk. Kommer tilbake til saken Sitér dette innlegget Link to post
Anjuma Svart 13.September.2010 Link til dette innlegget Svart 13.September.2010 Ahhh... akkurat hva jeg har letet etter Sitér dette innlegget Reparasjon av kretskort til Wallas dieselvarmere. https://baatplassen.n...hp?product=5533 Link to post
DekorShop.no Svart 14.September.2010 Link til dette innlegget Svart 14.September.2010 Tom Rør: Den er grei. Bare gi beskjed om det er noe. Anjuma: Rabattkode er sendt på e-post! Sitér dette innlegget www.DekorShop.no - Klistremerker til bil & båt. Rabatt til medlemmer på baatplassen.no! Link to post
Anjuma Svart 18.September.2010 Link til dette innlegget Svart 18.September.2010 I dag kom dekoren som jeg bestilte fra DekorShop :) Den var akkurat som jeg hadde håpet på og endelig fikk jeg navnsatt båten :) Sitér dette innlegget Reparasjon av kretskort til Wallas dieselvarmere. https://baatplassen.n...hp?product=5533 Link to post
DekorShop.no Svart 20.September.2010 Link til dette innlegget Svart 20.September.2010 (redigert) Hyggelig å høre at du er fornøyd med merket ditt! :-) Til dere andre: rabattkoden som gir dere 15% på alle klistremerker i nettbutikken (også de med egen tekst) fås via tlf / im / e-post. Redigert 20.September.2010 av DekorShop.no (see edit history) Sitér dette innlegget www.DekorShop.no - Klistremerker til bil & båt. Rabatt til medlemmer på baatplassen.no! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.