Jump to content

Hvor kan jeg få laget dekor-klistremerker?

luka

Recommended Posts

• 3 måneder senere...

Hei,

Ser vi (Dekorshop) er nevnt tidligere i denne tråden. På nettsiden ligger det et verktøy der du kan velge blant mange forskjellige farger og skrifttyper, og designe dine egne merker. Bare gi beskjed på mail/tlf/im her dersom dere har spørsmål! :smiley:

www.DekorShop.no - Klistremerker til bil & båt. Rabatt til medlemmer på baatplassen.no!

Sjekk ut gule sider. Små lokale reklamebyrå er ofte helt grei i pris. www.eriksenreklame.nohar levert til min båt (og båten til en god venn). Helt supert.

I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky,

And all I ask is a tall ship and a star to steer her by,

And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking,

And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking.

Hei Dekorshop, den båten det er bilde av er ikke min men en med et sånt klistremerke jeg kunne tenkte meg. Eller alternativ et med litt mere up to date merke. Klistre merke burde være på rundt 30X40cm og er det tilsvarende som det står Polar 770 på. Hva er prisene og hva er det mulig å få laget? Legg gjerne ut noen bilder her på BP sammen med priser.

Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<--

Brass: Hadde sendt e-post, IM er sendt nå.

Dersom dere går inn på www.dekorshop.no kan dere fylle inn teksten dere ønsker. Ved å velge skrifttype vil dere få en forhåndsvisning av denne, samt få oppgitt høyden på bokstavene. Dere kan også trykke på "Vis skrifttyper" for å få forhåndsvisning av alle skrifttyper på en gang. Link til oversikt finner dere også her: http://www.dekorshop.no/vis_fonter.php?text=baatplassen.no, og som vedlegg.

Prisen blir bestemt ut fra lengde på merket og antall linjer.

Det minste merket i nettbutikken (30 cm lengde) koster kr. 149,- +mva.

Størrelsene dere kan velge er 30, 50, 80, 100, 125, 150, 180 og 200cm lengder. Om dere ønsker tilbud på andre størrelser, er det bare å ta kontakt på im / mail / telefon. Bare gi beskjed dersom dere ønsker å få merkene levert med andre skrifttyper.

I nettbutikken kommer totalprisen frem straks lengde er valgt, og teksten er fylt inn.

Husk: Dere får 15% på alle prisene i nettbutikken. Ta kontakt før bestilling, så får dere rabattkode tilsendt.

http://www.dekorshop.no/skrifttyper.pdf

www.DekorShop.no - Klistremerker til bil & båt. Rabatt til medlemmer på baatplassen.no!

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...