alfb Startet 6.Juni.2010 Del på Facebook Startet 6.Juni.2010 Vurderer å kjøpe en rib med en 9.9 suzuki -98 mod som ungene (ungdommene) kan ha til å boltre seg med. Starter og går veldig fint ifølge selger. De har hatt nyere og dyrere båt tidligere, men denne solgte vi da bruken avtok. Vurderer av den grunn denne som er noen år og forholdsvis rimelig slik at de har mulighet å komme seg i holmene i fin været... Er litt skeptisk til alder på motor (-98)og lurer på om det er noe spesielt som jeg event. må se etter på denne? eller bør jeg styre klar den Sitér dette innlegget Link to post
koh Svart 6.Juni.2010 Del på Facebook Svart 6.Juni.2010 Har en tilsv, og har hatt den i flere år - ingen problemer med denne. Sjekk for skader på u-hus , og sjekk at olja i uhus ser grei ut - dvs ikke hvit. -koh Sitér dette innlegget Link to post
alfb Svart 6.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juni.2010 Der var den solgt! Hadde tenkt å se på/hente den i morgen Ve, det kommer vel flere Sitér dette innlegget Link to post
Tilde Svart 7.Juni.2010 Del på Facebook Svart 7.Juni.2010 (redigert) Synd det da, Alfb. Jeg kjenner også Suzuki som noe av det absolutt bedre når det gjelder påhengs. Skulle du finne en pen og velholdt Suzuki eller Yamaha 9,9 uten synlige feil, som starter lett og går gjennom sjekkpunktene i innlegg 2 i denne tråden, er det neppe tidspunktet for å gå i tenkeboksen. Det er antagelig disse to motorene 90% i denne kjøpegruppen ønsker seg, så da er det kun handlekraft og en lett tilgjengelig lommebok som teller. Redigert 7.Juni.2010 av Tilde (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 7.Juni.2010 Del på Facebook Svart 7.Juni.2010 hvorfor ikke en mariner/mercury viking/magnum/seapro ? har en som funker helt fantastisk bra, 1994 modell, anbefaler en slik. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.