Tom Rør Startet 6.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 6.Juni.2010 (redigert) Jeg har en alarm gående på styrbord motor, og den kommer snikende etter ca 10 minutter. Den blir borte hvis jeg kobler fra en føler på siden av blokka, og jeg tror at det da er denne føleren som er ødelagt. Er det noen som har andre forslag på hva det kan være. Lampa som indikerer kjøling gløder svakt samtidig som alarmen går. Takker for alle innspill. Tom Redigert 6.Juni.2010 av Tom Rør (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Arve Svart 7.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2010 Sikker på at det ikke er oljetrykk lampen indikerer? Føleren for oljetrykk sitter hvertfall på styrbord side et stykke opp på blokka. Anbefaler deg å stille diagnosen på et mercruiser verksted. Kanbli kostbart å kjøre med hylende alarmer...... Arve Sitér dette innlegget Link to post
JonnyBoy Svart 7.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2010 (redigert) Har du mulighet til å flytte føleren over på den andre motoren? Da finner du ut om feilen ligger i føleren eller motoren. Redigert 7.Juni.2010 av JonnyBoy (see edit history) Sitér dette innlegget Marex 280 Holiday / Yanmar 4LH-DTE 165hk Marex 2300 Gambler / BMW D530 TA-Z Marine Diesel Link to post
Tom Rør Svart 7.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2010 Den indikerer kjøling, og ikke oljetrykk, og oljetrykket er ok. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.