atvv Startet 7.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 7.Juni.2010 Da har jeg montert min kartmaskin og knottolert og utforsket en del, men. Når man svinger litt og kartet skal svinge seg til så forsvinner kartet for og oppdattere seg, det tar uforsvarlig lang tid før det er på "nett" igjen. Og jeg har også store problemer med zoomen, greier og zoome med en gang den blir slått på, men etter noen minutter med kjøring, så kan du max zoome ned til 0,1 nm, det er ikke bra, helt låst,er det noen der ute som har en idee om hva som skjer. Er det northstar som har en dårlig prossesor, eller er det noen form for innstillinger som jeg har gått glipp av, eller, eller Sitér dette innlegget Link to post
hapetra Svart 9.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2010 Vet ikke om dette hjelper på begge deler, men for zooming tror jeg du må ta vekk haken for plottermodus. Ring Pronav i Egersund. De hjelper deg med det meste. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.