Jump to content

Evinrude E-Tec 90Hk, 2008mod

DB90Even

Recommended Posts

Min vakre Evinrude E-tec fra 2008 fungerer ikke som den skal.

Motoren går alt for sagte, den er som en 6 hk. Det som hendte er at jeg bare kjørte rolig på sjøen, når jeg skulle gi på for å komme meg hjem så kom det en mye grovere lyd og motoren gikk ufattelig tregt.

Det kommer ikke noen direkte stygge ulyder, det er bare det at den blir litt grovere i lyden.

Er det noen som vet hva problemet kan være? Det er jo utrolig kejdelig med en så fin ny motor bare blir slik uten videre...

Vil helst prøve å holde meg unda verkstedet i første omgang, har ikke så mye penger i disse dager ;]

Redigert av DB90Even (see edit history)

Det høres ut som en deffekt innsprøytnings injektor,da vil den ikke gå på alle sylinderene.

Jeg har et lite spørsmål til deg,når du starter motoren går den da på alle sylinderene når motoren er kald?

men starter å fuske når den oppnår driftstemperatur,dette er et typisk symptom på en ødelagd injektor.

Redigert av Jonnyrude (see edit history)
  • 4 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...