sirius Startet 29.August.2004 Link til dette innlegget Startet 29.August.2004 Hei. Hvordan kan jeg koble instrumenteringen på flybridgen. Går det å koble direkte slave mot instrumentene nede med strømtjuver eller må det noe annet til på dette. Skal ha turtall, oljetrykk og vanntemp. mvh Sirius Sitér dette innlegget Akkeladden 475 Fighter / Yamaha 55 Link to post
sumo Svart 29.August.2004 Link til dette innlegget Svart 29.August.2004 Hvilken motor har du? Normalt kan du kjøpe et Y-ledd fra motorprodusenten, og orginalpaneler, men dette koster uten unntak skjorta! Skal du mekke dette selv, må du holde tunga rett i munnen, noen av giverene må skiftes ut osv. Normalt vil du klare deg med en turteller + alarmer for oljetrykk, vanntemp og lading, en slik "motorvakt" kan du kjøpe fra Sleipner for en 1000-lapp. Fortell hvilke instrumenter du har fra før, så kan jeg kanskje hjelpe deg Sitér dette innlegget Link to post
sirius Svart 31.August.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.August.2004 Hei. Dette er en mercruiser 7.3 diesel. Har i utgangspunktet ingen instr. så jeg må ha dette og. Takker for all hjelp jeg kan få. mvh Sirius Sitér dette innlegget Akkeladden 475 Fighter / Yamaha 55 Link to post
Sydvesten Svart 31.August.2004 Link til dette innlegget Svart 31.August.2004 Hei ! http://www.dougrussell.com/ leverer det aller meste til marine diesel motorer, om de har til 7.3 literen vet jeg ikke. De har i allfall til rekkemotorene fra Mercruiser. Prisen på instrumenter og y-ledd koster skjorta og litt til.. Sjekk og se hva du finner, men billig er det ikke.. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Birchwood 320 Svart 31.August.2004 Link til dette innlegget Svart 31.August.2004 http://mercruiserparts.stemtostern.com/Mer...ber=809677%2094 Gå til instrumenter.. Her får du heile ruklet.. Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.