Jump to content

Plass i Oslo område en kan få løftet opp båten for kort tid?

Ulv I

Recommended Posts

Hei,

Er det noen sted i Oslo område en kan få løftet opp båten på 3500kg ca for å få gjort en 10-15 minutters arbeid? rundt 25-26 eller 27 juni?

Det er snakk om å heise den opp for å montere en brakett/sensor under vannlinja, og da må det borres opp hull og fylles med sica elns før det skrues fast.

Så er det bare å heise den ned igjen i vannet.

Er det noen sted som dere kan anbefale? og som ikke flår skinnet av deg med en pris for et slikt løft?

Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no

Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist?

Ellers pleier Johnny på Sandkorken slipp å ta 500,- for en tralleslipp, usikker på om båten din er for tung. Kan jo høre med han også (må ringes) 90789283 Rett ved sien av Ulvøya hvor jeg ligger.

Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<--

• 3 uker senere...

Da har jeg fått time klokken 10.30-11 tiden på malmøya slipp, den skulle ta 3500kg så blir jeg hengende i stroppen mens jeg monterer.

Ligger ved herberen nå, så da blir det ikke lange veien bort :)

(håper det ikke blåser så mye den dagen, vanskelig å være foran på baugen å tre tauet igjennom bøya samtidig som jeg skal holde styr på båten, og løpe bak for å fortøye, men det ordner seg nok.. alltid folk på bryggene her.. ;) Men bare må få montert det mens madammen er i Trondheim) :)

jeg har fått lagt opp resten, og har koblet om den eksterne GPS antenna og Structure Scan systemet slik at det først blir aktivt når teningen settes på.

Var trangt og få lagt opp ledningene, men jeg fikk den nå frem :)

Fikk kontakt med boksen, selv om ikke sensoren var montert enda.. :)

Så på fredag blir det å få montert på resten. :)

Redigert av Ulv I (see edit history)

Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no

Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...