ungkalven Startet 8.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 8.Juni.2010 har en mercury 80 hk motor som jeg må ha ny tenningslås til,tenningslåsen kjøpte jeg i dag men det er alt i alt 7 ledninger fra kontrollboksen....hvor skal disse plasseres på tenningslåsen,det var mange forskjellige farger og usikker på hvem som er hvem av disse fargene,og hvordan dem skal kobles på?på forhånd takk Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 8.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2010 Det greieste er om den låsen du har kjøpt er maken til den som er defekt. Da er det bare å flytte over en og en til riktig utgang, eller skrive opp hvilken nr det er på utgang på kontaktstykket bak låsen, og skrive hvilkne fargekode som går derfra det respektive nr. Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
ungkalven Svart 8.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2010 ja det er sant men fikk ikke tak i av helt samme type,den var for gammel.var derfor jeg kjøpte meg en ny en takk for tipset Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 8.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2010 Har gjerne noen faste koder på tenningslås. 30 er strøm inn, 15 er til tenning og coil og 50 er til starter. Mulig du må koble noen sammen for å komme i mål hvis det er andre nummere i tillegg. Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
ungkalven Svart 8.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2010 ja stemmer men her går det kun i bokstaver desverre Sitér dette innlegget Link to post
ungkalven Svart 8.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2010 fikk det til slutt til.....takk for hjelpa bartesam Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.