Bjørnar A Startet 9.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 9.Juni.2010 Hei. Når jeg tilter drevet mitt helt opp, så virker det som det ikke går helt til topp. Så dette spesielt når jeg skulle sette ut båten, vi måtte bygge opp med ekstra klosser på kranbilen slik at ikke drevet skulle ta ned i. Han som satt ut båten mente at drevet ble tiltet lenger opp på de andre båtene som han hadde løftet på av samme type. Er det noen enkel måte som man kan sjekke dette på, det er en VP D6 med DPH drev. Sitér dette innlegget Link to post
Engelbert Svart 9.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2010 Det er fort gjort å kalibrerer max og min nivå på drevet. Jeg har gjort det selv og bruker ikke mer enn 5 min på jobben. På de medfølgende papirene fra Volvo Penta finnes en hurtig innføring om dette. Hos meg var det på gult sammenbrettet ark (jeg lurer på om ikke fargen på arket har endret seg etttersom nye versjoner av EVC-systemet er innført. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.