nab Startet 9.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 9.Juni.2010 (redigert) Hei. Jeg ser at Standard Horizon har kommet med en kombinert VHF/AIS. Er det noen som har erfaring med eller synspunkter på denne, eller er det noen som vet om tilsvarende løsninger som kan anbefales ? Redigert 9.Juni.2010 av nab (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 9.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2010 Jeg har ingen erfaring med produktet, men jeg merker at den store LCD skjermen er hele 3 cm høy, eller burde jeg si - "bare"? Den har NMEA utgang til plotter, så det er OK, men som "Stand alone" AIS tror jeg displayet blir alt for lite. Sitér dette innlegget Link to post
nab Svart 9.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2010 Hei. Nei, det er jo ikke akkurat noen 12" skjerm , men det har jeg heller ikke plass til. Jeg er på jakt etter en ny VHF, og da lurte jeg på om jeg skulle investere i denne, en tusenlapp ekstra for AIS er jo ikke så galt. Sitér dette innlegget Link to post
Junke Svart 10.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2010 Antar at du kan koble denne til en eventuell plotter. Da spiller jo ikke skjermen på VHF en noen rolle. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.