borninsin Startet 9.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 9.Juni.2010 Ser nå på båter med overnattings muligheter, men lurer på hvilke motorstørrelser som anbefales og hvilke motorer som er sikre og enkle å fikse om noe skulle gå galt? Har tittet på følgende båter: Silver viking 15 fot Ø.Tune 16 fot Nordkapp 17 Fart er uviktig for min del, men båten må kunne bevege seg også;) Takk for svar Jan Sitér dette innlegget Link to post
withsmann Svart 9.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2010 Har du sett fjordling? Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 9.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2010 Du ønsker ein anbefaling som ikkje er basert på fart....(?) I så fall anbefaler eg ein 5hk med innebygd tank. Kjempegreit å kunne rotere slike motorer heilt rundt når du dunker i fjæresteinene å lyser etter krabbe. Dette gjaldt 15foten. På 16 fot¨s tunejolle ville eg hatt den seilriggen som er orginal. Nordkapp 17 må ha 6hk. Enkle greie motorer å skru på. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Mouche Svart 10.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2010 .. hvilke motorer som er sikre og enkle å fikse om noe skulle gå galt? Velg det merket som nærmeste verksted forhandler og/eller tar service på. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.