FrankFrank Startet 9.Juni.2010 Del på Facebook Startet 9.Juni.2010 Kjøpte en båt + motor, og har noen spørsmål når det gjelder motoren. Har tatt bilder av det jeg lurer på: 1. Skal motoren være så "åpen" som på dette bildet? Er ikke dette forgasseren som skal ha et luftfilter i forkant? 2. Skal det være en pakning rundt kablene? Nå kommer det vann inn i motorhuset når man feks spyler båten. Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 9.Juni.2010 Del på Facebook Svart 9.Juni.2010 Vist du ser inni forgasseren, ser du en ventil. tar du choken inn og ut, beveger denne seg.. Pleier normalt sett og være ett deksel i forkant, men er ikke alle motorer som har dette, jeg hadde ikke det på min gammle Johnson 30 hk fra 1994. Det er helt rett ang. kablene, der skal det være en pakkning. Dette får du sikkert kjøpt hos nermeste Johnson/Evenrude forhandler Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.