rogeri Startet 29.August.2004 Del på Facebook Startet 29.August.2004 Noen som har eller vet om noen som har vindskjerm til cock-pit til denne båttypen. Jeg leker litt med tanken å anskaffe en slik,men det eksemplaret jeg har sett på, er utstyrt med ett grusefullt overbygg,som skal bort! Vil bare sondere litt i forkant om noen kan skaffe dette! Er okså intr. i kalesje om noen har! Burde vel stått under "kjøp" dette,men siden det ikke er sikkert at dette blir noe av i det heletatt annser jeg det for å være ett "konsulent" spørsmål!! Sitér dette innlegget Link to post
MS_Stella Svart 29.August.2004 Del på Facebook Svart 29.August.2004 Har ikke noe svar til deg!!!! MEN er selv på utkikk etter det samme du etterlyser, bare til en ENES 25 COMBI. Så dersom noen har tips til denne båttypen også er jeg takknemelig for svar Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 30.August.2004 Del på Facebook Svart 30.August.2004 skal også montere en vindskjerm på Halco`n. Har tenkt å bruke www.colt.no De virket verldig seriøse og greie. Har ikke fått noe pris enda eg eg jobber med en skisse. Sitér dette innlegget Link to post
Baywatch Svart 30.August.2004 Del på Facebook Svart 30.August.2004 Ikke umulig at det var Colt (tidl. Golar?) som leverte de originale vindskjermene. Sitér dette innlegget Link to post
MS_Stella Svart 31.August.2004 Del på Facebook Svart 31.August.2004 Takk for tipset!!! Mvh MS Stella Sitér dette innlegget Link to post
rogeri Svart 31.August.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.August.2004 Takk for tipset!!! Mvh MS Stella Får vel takke for tipset jeg og!!!!??? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.