FjordHT Startet 9.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 9.Juni.2010 Trenger vist noen nye pakninger mellom kjøleveskebeholder og kjøleveksler, samt den sorte "tuten" med sil inni. Denne hadde sprukket, forsøkte å lime med plastsveis og epoxy men ble ikke helt tett:( Hvor kjøper man slikt raskt og billig? Skal sikkert prøve å lime en gang til, men tror resultatet blir det samme... Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 9.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2010 hva er en aq120/140mm kanskje bilde eller sprengskisse e.l hadde hjulpet oss og hjelpe deg?? hva slag motor/kjoling har du Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
FjordHT Svart 9.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2010 (redigert) Hei Jarle B aq 120 og aq140 (mm står for med mere, bruker forkortelser pga lang overskrift). Det er flere motorer som aq145 som har samme kjølesystemet og derfor sier jeg aq120/140 med mere) Dem som kjenner disse motorene vet sikkert hva jeg snakker om :) Hvis jeg var utydelig på denne "tuten" så er det hvor man kan fylle vann på sjøvannsystemet. Takker for at du vil hjelpe Redigert 9.Juni.2010 av lite (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 9.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2010 ahhh den tuten tror jeg du kan kaste - få tak i ny eller hel brukt - har selv prøvd alt mulig på en slik selv for lenge siden men eller av deler til disse motorene får du på fks drevdeler.se minnes at deler til varmeveksler etc på di er svindyrt på vp, mener en ny sånn stuss kostet 1100 kr hadde en slik motor jeg endte opp med en rørveksler til 1200 brukt og reiv av org penta kjølergreiene var mere en stussen som var gåen der.... Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Draco24styling Svart 9.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2010 jeg har skiftet alle sjøvannspakningene samt silhuset på 140 motoren min i vinter, handlet på marinepartseurope, til greie priser, ellers handler jeg pådrevdelar Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.