Lars Hansen Startet 9.Juni.2010 Del på Facebook Startet 9.Juni.2010 Er på utkikk etter motor til gummijolla, og har vært på utkikk etter en nyere Yamaha en stund. Det viser seg å være vanskelig å få tak i, derfor ser jeg nå etter noen alternativer. Har kommet over en fin Suzuki 9.9/15hk totakt fra 2005, og lurer nå på vekten på denne kontra en Yamaha? Synes Suzuki ser tyngre ut, men dette kan selvfølgelig være veldig feil... Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 11.Juni.2010 Del på Facebook Svart 11.Juni.2010 (redigert) har prøvd å løfte en suzuki 9,9, den var VELDIG TUNG i forhold til min egen mariner viking, dette er lette og gode motorer, skaff deg en slik, lettstartet og bruker lite bensin. aldrig noe problemer med den;) Redigert 11.Juni.2010 av NT503 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 11.Juni.2010 Del på Facebook Svart 11.Juni.2010 (redigert) Mest motorkraft i forhold til vekten får du på en 18hk Tohatsu to-takter - 37kg! Redigert 11.Juni.2010 av Mouche (see edit history) Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Lars Hansen Svart 11.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Juni.2010 Kjekt å vite, bare synd det er ingen til salgs da... Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 11.Juni.2010 Del på Facebook Svart 11.Juni.2010 Mariner viking er samme som mercury, det er tre typersom jeg har sett: viking, seapro, og magnum Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.