GøyPåHavet Startet 10.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 10.Juni.2010 Hei. Har en summerfun med Yamaha 9,9 Sport. Jeg har lyst til og montere stereo. Noen som vet hvordan jeg kan koble batteri til motoren så den lader når jeg kjører? Sitér dette innlegget Link to post
Vindfang Svart 10.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2010 Du må vite om motoren har likeretter og spenningsregulator. Dette står vanligvis i instruksjonsboken. Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 10.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2010 Her finner du en tidligere tråd om dette emnet: https://baatplassen.no/i/index.php/topic/21102-lading-og-paahengsmotor/ Sitér dette innlegget Link to post
GøyPåHavet Svart 13.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2010 Hei igjen:D Håndboken er for F9,9H F15C og F20B Der står bare:Du kan ikke koble et batteri til modeller som ikke har en likeretter eller regulator. Hvis du vil bruke et batteri sammen med modellene uten likeretter eller likeretter/regulator, må du montere en likeretter/regulator som tilleggsutstyr. Batteriets levetid kan reduseres betraktelig dersom det brukes et vedlikeholdsfritt batteri på de ovennevnte modellene. Monter en ekstra likeretter/regulator eller bruk utstyr konstruert for å tåle 18 volt eller mer sammen med ovennevnte modeller.Rådfør deg med Yamaha-forhandleren im hvordan du monterer en ekstra likeretter/regulator. Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 13.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2010 ja med andre ord er strømuttak for å koble til et batteri ekstrautstyr. Du får ta turen bortpå Dyrkorn så ser de dette kjapt samt du får greie på ka det kosta. Antagelig altfor mykje ;) Sitér dette innlegget Link to post
GøyPåHavet Svart 13.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2010 Det skal jeg gjøre. Jeg kjøpte båt og motor på dyrkorn Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.