Køltzow Startet 10.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 10.Juni.2010 Jeg ser på en båt med denne motoren og lurer på om noen har noe kjennskap til denne motoren? Er det en motor som er feilfri og går som den skal? Eller om det er noen som har hatt noen problemer med motoren? Håper noen kan hjelpe meg med litt informasjon om moteren. Sitér dette innlegget Link to post
jallis b Svart 13.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2010 Drift sikre motorer dette, hvilket drev og båt er det snakk om Sitér dette innlegget Link to post
Køltzow Svart 13.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2010 Drift sikre motorer dette, hvilket drev og båt er det snakk om Det er et bravo 2 drev. Og motoren sitter i en Galeon 280 fly 2004 modell. Er det en bra motor og drev? Jeg lurer på om jeg skal kjøpe den båten.. Takk for svar Sitér dette innlegget Link to post
jallis b Svart 15.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2010 Bravo 2x drevet er lite eller ingen problemer med . Har samme motor som du henviser til og har ikke hatt ett feilslag ennå etter 4 sesonger. Mener selv at på større båter bør man ha bravo 2x. Båten min veier 5600 kg med halv fulle tanker.Har selv stål propell på drevet.Har du en finn kode.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.