Goldie Startet 11.Juni.2010 Del på Facebook Startet 11.Juni.2010 Er det noen som kjenner til og har eventuell erfaring med noen som kan utføre service og rep på Iveco motorer rundt Oslo-fjorden? Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 11.Juni.2010 Del på Facebook Svart 11.Juni.2010 Iveco Norgeholder til i Bærum. Bruker de ofte på yrkesbilen min. De tar sikkert rep. på båtmotor også. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
arnearmoa Svart 14.Juni.2010 Del på Facebook Svart 14.Juni.2010 (redigert) Jeg hadde en Iveco for to år siden, som faktisk var fra tiden før SABB Motor i Bergen begynte med Iveco tidlig på åttitallet. De var uansett svært hjelpsomme. Jeg handlet diverse filter, anoder osv. fra dem da, via Posten (sykt billig ifht. på Yanmar'n jeg har nå). De sa på telefon at de drev og bygde opp litt bedre nettverk på Østlandet, og at dette kunne bli lettere ifbm. at de for en stund siden ble oppkjøpt av Frydenbø. Jeg rakk aldri å teste dem, for jeg fikset det jeg trengte selv på min motor den korte tiden jeg hadde den. Men denne listen kan kanskje være en start. Eller ring SABB Motor i Bergen og spør Redigert 14.Juni.2010 av arnearmoa (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Goldie Svart 16.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juni.2010 Takk for hjelpen. Da har jeg fått kontakt med de som har deler. Får deretter prøve å finne et verksted i rimelig nærhet som kan gjøre jobben hvis/når noe skjer. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.