Worry II Startet 11.Juni.2010 Del på Facebook Startet 11.Juni.2010 (redigert) Jeg har blitt rådet (av Patton) til å bytte til en 18x22-propell på min Marex 770, men jeg lurer på om det er noen her som har eller kan legge inn et bilde av en ? Er 18x22 nok info ? Problemet mitt er at jeg ikke vet hva jeg har (båten er på vannet) samt at jeg ha en liggende som har annerledes stigning. Skulle så gjerne ha sett hvordan en 18x22 ser ut... båten går for sakte Redigert 11.Juni.2010 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 11.Juni.2010 Del på Facebook Svart 11.Juni.2010 18x22 betyr 18" diameter og 22 i stigning. Du må også vite dreieretning på aksel og type kon (stigning og minstemål), samt bredde på kile. Hvilken type propell har du liggende da? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 11.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Juni.2010 Det er høyredreining og 35 mm aksel. Men er det forskjell på kilene også ? (har propellen i båten et stykke unna) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.