Ficher Startet 11.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 11.Juni.2010 Cruiseskipet «MSC Orchestra» kom farlig nær en småbåt i motortrøbbel i Oslofjorden. – Det var skremmende. Vi kunne ikke annet enn å stå der og se på, forteller et av vitnene. Se film.... http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.7163985 Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 11.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2010 https://baatplassen.no/i/index.php/topic/69687-nesten-ulykke-i-droebaksundet/ Sitér dette innlegget Link to post
Sjøtunga Svart 11.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2010 Behørig kommentert i en annen tråd Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
Disisel Svart 12.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2010 Helldussen er dette noe å bråke for, det var jo ikke noen fare for kollisjon, sjerpings folkens! Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 12.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2010 Det kan du kanskje si. Men dette er ikkeno mot den stormen som hadde kommet dersom det var en seilbåt som lå der og dreiv. Sitér dette innlegget Link to post
Rikosjett Svart 12.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2010 MSC = Mafia Shipping Company Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 12.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2010 Kunne du utdype denne sjarmerende kommentaren din litt mere? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Tom Rør Svart 12.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2010 Det har faktisk vært koblinger mellom Msc og noe mafiastyr. De har bla. Kalt opp et skip etter en fyr med litt frynsete rykte! Jeg har vært på to turer med dem,og jeg fant ikke noe hestehode i senga mi, så jeg tror det går bra! Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 12.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2010 Jeg har vært på to turer med dem, Siden du har vært to turer med em så regner jeg med at du var nogenlunde fornøyd? Spør med tanke på å dra med dem selv, kun oss to "gamlinger" så vil unngå værste "småbarnsperioden"! Har vært noen turer md RCCL og Celebrity så kjent med cruiseconceptet og hva det innebærer og liker det godt. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Tom Rør Svart 12.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2010 Vi dro Msc Fantasia i fjor sommer, og den var bare noen måneder gammel da, og fin som bare det.Det er litt slitsomt med de passasjerene som ikke under noen omstendigheter vil stå i kø, men det er bagateller. Det fine er også at de"gamle" kan kose seg på barnefrie områder, for det er en del unger ombord, og de er ikke akkurat lydløse.Jeg har ikke problemer med å anbefale Cruise med Msc, da alt virker veldig profft og gjennomtenkt. Sitér dette innlegget Link to post
Rikosjett Svart 13.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2010 Kommentaren min var bare en spøk! Eneste erfaring jeg har med selskapet er at jeg reiste til Kiel i 2006 for å dykker på en av deres 140tonn Rolls Royce Mermaid Thruster eller rettere sagt POD. Da de hadde begynt å få sjøvann inn i ekspansjonstanken på den. Båten som jeg dykka på het MSC Lirica. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.