ares Startet 29.August.2004 Link til dette innlegget Startet 29.August.2004 Jeg skal ta min Bonum 25 på land for første gang (kjøpte den i april-04) Er det noen som har tegninger eller foto av krybbe som passer denne båttypen ?????? Sitér dette innlegget Ares Link to post
eysteind Svart 29.August.2004 Link til dette innlegget Svart 29.August.2004 Har aldri hatt krybber til mine båter. Kar kun brukt paller og bildekk. Dette har gått kjempefint! Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 29.August.2004 Link til dette innlegget Svart 29.August.2004 Skal også i gang med opplag om en måneds tid. I fjor brukte jeg henger til Suncruiseren. I vinter lar jeg båten bli i på opplagsplassen i havna for Elwaroen blir for tung å dra hjem i gården. Her trenger jeg noen tips! Paller og gummihjul? I hvilken kombinasjon? Noen som har andre forslag? Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Goddis77 Svart 29.August.2004 Link til dette innlegget Svart 29.August.2004 Hadde vært kjempegreit om noen hadde noen tegninger eller tips om laging av krybber ol. ja ... Skal på land med min for første gang. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 29.August.2004 Link til dette innlegget Svart 29.August.2004 Hej Ares! Her er en sida med båter som påminner om din, tror att det er samme undervannskropp! http://www.albin25.se/ der kan du sikkert få hjälp med en krybbe ! (vagga kaller vi det på svensk! ) Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
BjornLie Svart 29.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2006 FYI: På Yahoo diskusjonsforum er det også et forum for Albin båter, og spesielt Albin 25. Vh BL Sitér dette innlegget SeaKing 38: Fire-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. Link to post
BjornLie Svart 29.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2006 Det er riktig at Bonum 25 og Albin 25 har samme skrog. Hvis du sender meg en PM eller mail kan jeg sende deg manualen til Albin 25 med beskrivelse på bygging av krybbe. Vh BL Sitér dette innlegget SeaKing 38: Fire-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. Link to post
Baltic Svart 29.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2006 Vi bruker store isopor-klosser, som vi tilpasser, på vår Bayliner 185. Tror ihvertfall at dette er en skånsom opplagring for skroget Billig er det også Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.