4 pilsnerøl i en snor Startet 12.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 12.Juni.2010 (redigert) Vurderer å kjøpe en 2004 mod Valiant Sport 620 Vet det er mange her med mye båtkunnskap og lurer på i den anledning om noen har noen synspunkter på en slik RIB. Positivt eller negativt Redigert 12.Juni.2010 av 4 pilsnerøl i en snor (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kaftein ØL Svart 13.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2010 Jepp, jeg har erfaring med Valiant. HAr jobbet med de tidligere, og anbefaler det på det sterkste å styre unna disse båtene! Jeg tror ikke jeg overdriver hvis jeg påstår at minst halvparten av båtene vi solgte kom i retur pga. store alvorlige feil. Sitér dette innlegget Link to post
tkb Svart 13.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2010 Dette var merkelig. Valiant brukes mye som raftingbåter bl.a i Lofoten,og de varer lenge,og har gode sjøegenskaper. Båtmagasinet har testet 620 modellen,og var veldig fornøyde. Har selv hatt en 240 rib lettbåt som var meget bra. Sitér dette innlegget Link to post
puddingen Svart 13.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2010 Hva gikk problemene ut på da,ble de kjørt i filler eller gjorde de selvmord..? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.